piątek, 31 maja 2013

Rowerowa propozycja



Przedstawiam Wam moją propozycję na przejażdżkę rowerową. Aby stworzyć kobiecą stylizację zdecydowałam się ubrać spódniczkę, która dzięki swojej długości nie sprawi nam kłopotów podczas jazdy;) Jest ona dość elegancka, więc dopasowałam do niej bokserkę i zwiewną apaszkę. Dla wygody oczywiście założyłam baleriny, a do koszyczka wrzuciłam beżową ramoneskę.

Apaszka - Mohito
Bokseka - Stradivarius
Spódniczka - Gap
Baleriny - TH








Zapraszam do komentowania ;)

4 komentarze:

  1. Prześlicznie Aniu :)świetne połączenie :D mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie mi się podoba. Widzę ciągłe postępy, ale zamiast tych pepegów coś na obcasie bym wolał. Rower jakiś taki pancerny, jak w szwajcarskiej armii. Ale teraz taka moda na rowery przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dodaj sobie w gadżetach obserwatorów i licznik wyświetleń, bo to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń