piątek, 17 maja 2013

Białe spodnie w roli głównej



Kiedy słońce zaczyna rozpieszczać Nas swymi promieniami, a nie chcemy koniecznie odkrywać swoich jeszcze nieopalonych nóg ;) z pomocą przychodzą Nam białe spodnie. Moim zdaniem są idealne na wiosnę i lato, gdyż pomimo swojej długości śmiało możemy je użyć jako bazę do wiosenno-letnich stylizacji. U mnie w zestawach będą od tego czasu na pewno pojawiać się częściej.


Kurtka – Bershka
Bluzka – Zara
Spodnie – Stradivarius
Torebka – New Yorker
Baleriny – River Island
Bransoletka - Apart













Oczywiście zapraszam do komentowania;)

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie Aniu, wszystko mi sie podoba :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za opinię;)

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ta stylizacja najbardziej się podoba. Elegancja na codzień. Widać również, że Twój fotograf robi postępy. Bravo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam, że białe spodnie są wybawieniem na sezon wiosna/lato. Na dodatek pasuje do nich każdy inny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny ;) Bluzkę kupiłam jakieś 2-3 tyg.temu, ale od tamtej pory byłam w H&Mie wielokrotnie i jeszcze je widziałam na wieszakach ;)

      Usuń
  6. proste,ale fajne :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń