piątek, 12 kwietnia 2013

Zimowo - wiosenny mix


Nadchodząca wiosna zmusiła mnie do stworzenia zestawu o bardziej wiosennym charakterze, choć nie zmieniłam jeszcze butów i płaszcza na, to jeszcze przyjdzie czas;). Do tej stylizacji użyłam beżowej ramoneski, którą będę mogła nosić znacznie częściej, gdy już temperatura na dworze będzie przyjemniejsza;). 
 Bluzka w kolorze pudrowego różu idealnie będzie się nadawać na letnie upały, ponieważ jest bardzo cienka, a jej kolejną zaletą jest to, że kupiłam w przystępnej cenie. Oczywiście, nie mogłam wyjść bez zegarka, do którego założyłam jeszcze delikatną bransoletkę na różowym sznurku. 

Błękitne buty, moim zdaniem świetne na każdą porę roku. Gdy tylko poczujemy mało komfortowy chłód w nasze stopy (, a mnie zdarza się to bardzo często) śmiało możemy je zakładać bez obawy przegrzania.

ramoneska - Zara
bluzka - Sinsay
spodnie - Stradivarius
 


 Tak, jest świetna pogoda na takie rozbieranie;)
 


 

3 komentarze:

  1. Wiesz, że uwielbiam te buty...!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jak ci zimno bylo :P doceniam poswiecenie bo efekty swietne ! ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;))

    OdpowiedzUsuń