piątek, 5 kwietnia 2013

Nowinki zakupowe

Korzystając z odrobiny wolnego czasu postanowiłam wybrać się do sklepów, żeby nacieszyć oko i zobaczyć ubrania na nadchodzącą wiosnę. Było kilka rzeczy, które zwróciło moją uwagę i z chęcią przyjęłabym je do własnej szafy;).
 
 
Korzystając z okazji chciałam Wszystkich poinformować o zniżkach, które zostały umieszczone w ostatnim numerze miesięcznika "GLAMOUR". Z gazetą, w której znajdują się kupony należy się udać do sklepu i kupić rzecz z odpowiedniej wielkości rabatem. Przypominam, że zniżki nie obejmują asortymentu przecenionego - niestety;(.

Udanych zakupów;)






6 komentarzy:

  1. Ładna spódniczka z pierwszego zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie, pierwsza spodniczka bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można znaleźć spódniczkę z pierwszego zdjęcia ? jest piękna :) bardzo ładnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo sukienka jest z MOHITO i jeszcze w zeszły weekend widziałam ją w sklepie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń