środa, 17 kwietnia 2013

Neonowa koszula



Tak jak w tytule zaznaczyłam dzisiejszym bohaterem stylizacji będzie koszula z kwiatowymi aplikacjami, które są bardzo modne w tym sezonie. Gdy pogoda dopisuje mamy większą chęć, aby założyć żywsze kolory, więc z czasem będą pojawiać się ciekawsze stylizacje.
Aby nie było zbyt rażącego efektu do neonowej koszuli założyłam czarne spodnie i baleriny w tym samym kolorze.
Kopertówka jest w „fasonie” codziennym, więc śmiało można ją dopasować do wielu zestawów w tym przypadku ładnie (tak mi się wydaję ;P) komponuje się z kolorami kwiatów na mankietach . 

Podczas tworzenia zestawu zastanawiałam się, czy koszula ma być wpuszczona w spodnie, czy też nie, więc, jeśli mogę, to proszę o opinię, która z opcji jest Waszym zdaniem lepsza;)

Kurteczka – Bershka
Koszula – Tk maxx
Spodnie – Bershka
Baleriny   Tommy Hilfiger
Torebka – Asos












Zapraszam do komentowania ;)

4 komentarze:

  1. Jak teraz tak przeglądam zdjęcia to mi też się bardziej podoba wpuszczona;)
    Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. w spodniach jest fajniej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń