środa, 27 marca 2013

Hej




Mam 21 lat mieszkam w Poznaniu i od zawsze uwielbiałam chodzić po sklepach, co było piętnowane przez mojego tatę;). Zakładając bloga moje spędzanie czasu w galeriach handlowych (nawet bez środków finansowych jak mawiała moja mama „żeby wyrabiać gust”)  nabierze większego sensu.

Na ten moment mam pozytywne odczucia z tym związane i mam nadzieję, że tak pozostanie przez cały okres jego prowadzenia. Posty przeze mnie zamieszczane będą przedstawiały stylizacje do codziennego użytku. Z upływem czasu po przeczytaniu i zastosowaniu się do komentarzy czytelników zestawy będą coraz lepsze – taką mam nadzieję.

A już jutro zapraszam na pierwszą, ale wciąż zimową stylizacje.

2 komentarze:

  1. Świetne Aniu :) ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu i super styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo;) jutro zaprezentuję całość więc serdecznie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń